fredag 10 november 2017

Sommarminnen

I bristen på uppslag till blogginlägg från Blommig fredag den här veckan 
så hittade jag på mitt eget tema :) Sommarminnen.
Temat Månadens bild hittar man Här.



November är en rysligt mörk månad 
som mest känns som en väntan på att mörkret ska skingras. 
Så i väntan på att adventsljusen tänds tänkte jag försöka lysa upp tillvaron lite 
med några av mina sommarminnen. 



Det blev en del häng på bryggan vid poolen i somras.


På midsommarafton till exempel så intogs en liten aptitretare där


Finns det något mer somrigt än smultron på strå!?


Men det var ju inte bara sol och mys på bryggan i somras.
Rätt var det var kom det en rejäl regnskur och överraskade.




Men solen torkade snart upp bryggan 
och man kunde fortsätta fördriva tiden med att göra just ingenting.
Sommar - med tid för det meningslösa.


Ett litet bidrag från mig som jag hoppas kan lysa upp något i novembermörkret :)


Namaste på det!

Trevlig helg!
Birgitta

5 kommentarer:

  1. Å vilka härliga sommarbilder.Dom behöver vi många av den här tiden på året.
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, härliga bilder och bra tema. Midsommaar känns som en hägring just nu.
    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Birgitta!
    Sköna sommarminnen. Smultron på strån, det är sommar.
    Trevlig helg /Marika

    SvaraRadera
  4. Herlige sommerminner :)
    Ikke til å tro når man ser ut nå...
    God helg!

    SvaraRadera
  5. Beautiful pictures. Beautiful flowers. Have a happy weekend. Hug.

    SvaraRadera